Polityka i Społeczeństwo

Zarżnęli TVP! Na ratunek rusza niezastąpiona pani redaktor

fot. wikimedia/VaGla

To, że w TVP sytuacja nie wygląda zbyt dobrze wiemy nie od dziś. Skrajne upolitycznienie i prymitywna propaganda, jaką przesiąknięte są niemal wszystkie programy publicystyczne, już dawno sprawiły, że publiczną telewizję oglądają już tylko ci, którzy nie mają innego wyjścia albo ci, którzy dla poprawy nastroju włączają wieczorne wydanie Wiadomości przede wszystkim dla beki.

Na nic zdały się tłumaczenia, że to pracownie badające oglądalność fałszują wyniki, na nic zdały się zmiany kadrowe czy ponoć atrakcyjniejsza ramówka.

Fakty są takie, że TVP w wersji PiS jest produktem niesmacznym, topornym a jej “spożycie”kończy się niestrawnością. Zresztą właśnie ukazały się dane, które flagowy produkt telewizji Jacka Kurskiego czyli wieczorne wydanie Wiadomości podsumowują najlepiej.

Cena 30 sekundowego spotu reklamowego w prime time publicznej telewizji jest już niemal 4x razy niższa niż u prywatnej konkurencji z TVN.

Winą za tak wielki spadek atrakcyjności produktu zostanie ponoć obciążona szefowa Wiadomości TVP, Marzena Paczuska. Póki co znajduje się na przymusowym urlopie, który spędza zapewne w kolejce u słynnej pani Basi, by dostać się do ucha prezesa PiS. Nigdy się do tego nie przyzna ale przecież wszyscy wiedzą, że Jacek Kurski właśnie tam załatwił sobie pozostanie na intratnej posadzie, więc może pani Paczuska też spróbuje. Wiemy przecież, że nie jest tam, gdzie pokazuje na swoim Twitterze.

Może się jednak okazać, że to wcale nie będzie takie łatwe, bowiem ptaszki ćwierkają, że jej następca już został wybrany. Jak donosi portal wirtualnemedia.pl zostanie nią… gwiazda pisowskiej TVP Ewa Bugała.

Póki co w trybie pilnym wróciła z TVP Info do głównego wydania Wiadomości, by zrobić materiały o kolejnych taśmach z restauracji Sowa i Przyjaciele. Niewykluczone jednak, że to tylko zasłona dymna i receptą na dżumę jaką dotknęła flagowy produkt TVP bedzie zaaplikowanie mu wirusa cholery. Najwyraźniej Jacek Kurski zamiast pójść po rozum do głowy i chociaż spróbować przywrócić normalność w mediach narodowych, planuje pogrążyć Wiadomości TVP w gęstych oparach absurdu i manipulacji, z czego tak znane są materiały Ewy Bugały.

Zawsze można reklamodawcom płacić za emitowanie ich reklam. Dno jak widać jeszcze daleko.

Źródło: wirtualnemedia.pl

fot. wikimedia/VaGla

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Michał Kuczyński

Michał Kuczyński - Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Z zamiłowania bloger i autor tekstów o charakterze publicystycznym. Interesuje się polityką i ekonomią. Prywatnie miłośnik piłki nożnej, muzyki rockowej i dobrego kina. Niegdyś zapalony wiolonczelista.
Zapraszam na mojego Twittera - @KuczynskiM

Media Tygodnia
Ładowanie