Polityka i Społeczeństwo

To musi być fakenews! Tak rząd rekrutuje do pracy w szpitalu na Stadionie Narodowym. “Groteskowa propaganda sukcesu” [DUŻO TWEETÓW]

Szpital narodowy
Shutterstock

Wczoraj uruchomiono stronę SzpitalNarodowy.pl. Ktoś bardzo mocno nie pomyślał nad treścią tam umieszczaną w dobie epidemii.

Chcesz włączyć się do wyjątkowej walki z koronawirusem i pomagać chorym? Masz wykształcenie medyczne? Nie boisz się nowych wyzwań? Dołącz do nas! Oferujemy pracę w pierwszym tymczasowym szpitalu dla chorych zakażonych koronawirusem w Warszawie. Tworzymy zespół, który pokaże, że pandemię da się pokonać profesjonalizmem i solidarnością!

Tak brzmi treść ogłoszenia o pracę w szpitalu tymczasowym, który powstaje na Stadionie Narodowym. Rekrutacyjna oferta wygląda jak zaproszenie do złożenia CV w korporacji. Brakuje tylko informacji w stylu – Oferujemy również służbowy telefon komórkowy i pakiet ubezpieczeń. Nie wspominając o stałym podnoszeniu kwalifikacji i wyjazdach integracyjnych na poligon. Towarzyszy temu hasztag #GramyoZdrowie, co potęguje zażenowanie całą inicjatywą.

Od trzech dni można odnieść wrażenie, że obóz rządzący stara się wyjść z defensywy, w jakiej się znalazł po zarzutach o przebimbanym półroczu. Ofensywa zaczyna wchodzić w ramy budowy wizerunku, czego przykładem jest konferencja pod stadionem Michała Dworczyka i Mariusza Kamińskiego. Do tego dochodzi podpisanie przez prezydenta Andrzeja Dudę w asyście premiera Mateusza Morawieckiego kompletnie nic nie znaczacej ustawy o Funduszu Medycznym. Fundusz Medyczny w żaden sposób nie zwiększa środków w służbie zdrowia. Wczorajsze wystąpienie premiera w Sejmie jest klamrą ostatnich trzech dni wizerunkowej ofensywy.

Internauci żywo wczoraj komentowali sejmowe wystąpienie szefa rządu, ale to strona nowego szpitala zlokalizowanego na Stadionie Narodowym przyciągnęła największą uwagę.

Wygląda jak rekrutacja do korpo, gry językowe w hasztagach – skomentował reporter RMF FM Patryk Michalski, pisząc także o tanim PR.

Myślałem, że to jakiś fejk, bardzo niesmaczny żart. Ale nie. Rzeczywiście powstała strona Szpitala Narodowego utrzymana w tonie groteskowej propagandy sukcesu – napisał Witold Głowacki z Polska The Times.

https://twitter.com/WitoldGlowacki/status/1318925136838479872

Hasztag porównano do rosyjskiej ruletki.

Pomimo rozprzestrzeniającej się epidemii, internautom dopisują humory. Zaproponowano hasztag #WyplujPłucaNaMurawie

Źródło – Twitter, SzpitalNarodowy.pl

 

 

 

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Bartosz Wiciński

Najstarsi górale nie pamiętają od kiedy zaprząta sobie głowę polityką. Kronikarze podają datę pokrywającą się z aferą Rywina, ale wciąż trwa o to spór. Od dziecka lubił zapach porannych gazet w domu i tak mu zostało do dzisiaj. Interesuje się geografią i nie smakują mu karpie.

Media Tygodnia
Ładowanie