Wczoraj uruchomiono stronę SzpitalNarodowy.pl. Ktoś bardzo mocno nie pomyślał nad treścią tam umieszczaną w dobie epidemii.
Chcesz włączyć się do wyjątkowej walki z koronawirusem i pomagać chorym? Masz wykształcenie medyczne? Nie boisz się nowych wyzwań? Dołącz do nas! Oferujemy pracę w pierwszym tymczasowym szpitalu dla chorych zakażonych koronawirusem w Warszawie. Tworzymy zespół, który pokaże, że pandemię da się pokonać profesjonalizmem i solidarnością!
Tak brzmi treść ogłoszenia o pracę w szpitalu tymczasowym, który powstaje na Stadionie Narodowym. Rekrutacyjna oferta wygląda jak zaproszenie do złożenia CV w korporacji. Brakuje tylko informacji w stylu – Oferujemy również służbowy telefon komórkowy i pakiet ubezpieczeń. Nie wspominając o stałym podnoszeniu kwalifikacji i wyjazdach integracyjnych na poligon. Towarzyszy temu hasztag #GramyoZdrowie, co potęguje zażenowanie całą inicjatywą.
Od trzech dni można odnieść wrażenie, że obóz rządzący stara się wyjść z defensywy, w jakiej się znalazł po zarzutach o przebimbanym półroczu. Ofensywa zaczyna wchodzić w ramy budowy wizerunku, czego przykładem jest konferencja pod stadionem Michała Dworczyka i Mariusza Kamińskiego. Do tego dochodzi podpisanie przez prezydenta Andrzeja Dudę w asyście premiera Mateusza Morawieckiego kompletnie nic nie znaczacej ustawy o Funduszu Medycznym. Fundusz Medyczny w żaden sposób nie zwiększa środków w służbie zdrowia. Wczorajsze wystąpienie premiera w Sejmie jest klamrą ostatnich trzech dni wizerunkowej ofensywy.
Internauci żywo wczoraj komentowali sejmowe wystąpienie szefa rządu, ale to strona nowego szpitala zlokalizowanego na Stadionie Narodowym przyciągnęła największą uwagę.
Wygląda jak rekrutacja do korpo, gry językowe w hasztagach – skomentował reporter RMF FM Patryk Michalski, pisząc także o tanim PR.
Ładnie miało wyglądać na obrazku, ale nie wyglada. To tani PR, co PiS zarzucał latami PO.
Wygląda jak rekrutacja do korpo, gry językowe w hasztagach. #Gramyozdrowie to hasło na akcję profilaktyki, a nie szpital tymczasowy w pandemii, kiedy chorzy nie mają miejsc, setki umierają. pic.twitter.com/bSpYkS1SfC
— Patryk Michalski (@patrykmichalski) October 21, 2020
Myślałem, że to jakiś fejk, bardzo niesmaczny żart. Ale nie. Rzeczywiście powstała strona Szpitala Narodowego utrzymana w tonie groteskowej propagandy sukcesu – napisał Witold Głowacki z Polska The Times.
https://twitter.com/WitoldGlowacki/status/1318925136838479872
Hasztag porównano do rosyjskiej ruletki.
#Gramyozdrowie nieświadomie pisowscy spinfelczerzy napisali prawdę.
Kaczyści zafundowali Polakom rosyjską ruletkę z covidem zamiast naboju w bębenku.— Genezyp Kapen (@KapenGenezyp) October 21, 2020
Pomimo rozprzestrzeniającej się epidemii, internautom dopisują humory. Zaproponowano hasztag #WyplujPłucaNaMurawie
Geniusze. #ReprezentacjaZdrowia#GramyoZdrowie
Proponuję: #WyplujPłucaNaMurawiehttps://t.co/9v68T37Qa3— Anonimowy Internauta (@AnonimInternaut) October 21, 2020
Źródło – Twitter, SzpitalNarodowy.pl
Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.
POLUB NAS NA FACEBOOKU