Polityka i Społeczeństwo

Prezydencka obietnica to PR-owy zabieg? Mnóstwo zastrzeżeń wobec projektu o Funduszu Medycznym

PR-owy zabieg

Powstaje więc pytanie, czy jest sens tworzyć nowy byt, jeżeli nie niesie to za sobą przekazania nowych środków na ochronę zdrowia. W takiej formie wygląda to na zabieg wizerunkowy. Zwracali na to uwagę politycy opozycji.

Mamy do czynienia z PR-owym zabiegiem, który nie ma nic wspólnego z faktyczną poprawą. Nie macie już żadnych rezerw, a stan finansów publicznych jest opłakany. To nieprawda, że fundusz powstawał w czasie pandemii, tylko w czasie kampanii wyborczej. To tylko przesuwanie środków. W większości fundusze celowe to patologia, pozwalają na coraz większą uznaniowość i wyprowadzanie wydatków poza budżet, by ominąć regułę wydatków – powiedział Jerzy Hardie-Douglas z KO.

Źródło: Fakt, RMF24


Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Media Tygodnia
Ładowanie