– Takie wydarzenia przyciągają znacznie większą widownię niż większość filmów i seriali, a co za tym idzie ich monetyzacja jest bardzo wysoka. Dodatkowo, w nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji jest wpisana możliwość emitowania reklam w trakcie wydarzeń sportowych, która sprawia, że potencjał monetyzacji jest jeszcze większy – mówi w rozmowie z portalem Wirtualne Media Mateusz Czaplicki z domu mediowego Publicis Groupe. TVN więc zyskuje, TVP traci.
– Dla TVP to poważny problem, właściwie katastrofa. TVP ponosi straty na poziomie wizerunkowym, ale też biznesowo-finansowym oraz programowym. Skoki to spory wolumen zawodów. Transmisji jest dużo i są na tyle chętnie oglądane, że właściwie stanowią taki swoisty kręgosłup ramówki zimowej dla nadawcy. Zapewniają mu stałą, cykliczną i potężną oglądalność, ale też mocny udział w rynku – tłumaczy Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
Źródło: Wirtualne Media
Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.
POLUB NAS NA FACEBOOKU