Firmy wprowadzają szereg środków dopingowych dla pracowników, żeby zachęcić ich do szczepień. Jeden z gliwickich pubów funduje zaszczepionym piwo.
Wiele firm wprowadza zachęty finansowe dla pracowników, żeby się zaszczepili. Nie chodzi o dyskryminację szczepionkową, ale o bezpieczeństwo całej załogi. Przedsiębiorcy są zdeterminowani, aby firmy wróciły do pracy na pełnych obrotach. Niektóre z firm szczepienia traktują w kategoriach marketingowych w przypadku, gdy pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientem. Reklamują się jako bezpieczne przedsiębiorstwa. Tak jest np. w przypadku kancelarii prawniczych.
Mając na celu zabezpieczenie się przed kolejnymi falami koronawirusa, jeden z gliwickich pubów organizuje promocję dla zaszczepionych – IBU Craft Beers, gliwicki pub, ogłosił, że ufunduje darmowe piwo lub lemoniadę osobom, które zaszczepiły się przeciwko COVID-19 – informuje “Gazeta Wyborcza”.
Żeby otrzymać darmowe piwo lub lemoniadę trzeba pojawić się w pubie dokładnie trzy dni po pierwszej lub drugiej dawce szczepienia z odpowiednim zaświadczeniem. Akcja rozpoczyna się w poniedziałek 21 czerwca.
Jak tłumaczy właściciel pubu, taka forma promocyjna ma zachęcić do szczepień nieprzekonane osoby i jest jedyną drogą do uchronienia się przed kolejnym lockdownem, którego nie można wykluczyć na jesieni.
Akcja potrwa cztery tygodnie, żeby każdy chętny zdążył się zapisać – w tej chwili nie ma problemów z wolnymi terminami – mówi Szymon Bulanda, właściciel samoobsługowej piwiarni.
Jak pisze “Wyborcza”, podobną akcję ogłosiła sieć restauracji Orzo. Po okazaniu dowodu zaszczepienia można tam liczyć na darmowy koktajl w wersji alkoholowej lub bezalkoholowej.
Źródło Gazeta Wyborcza
Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.
POLUB NAS NA FACEBOOKU