Polityka i Społeczeństwo

Adam Hofman traci klientów. Wielki koncern nie chce już współpracować z jego agencją

Adam Hofman
Shutterstock

Wygląda na to, że użycie farmy trolli prze agencję Adama Hofmana i publikację tych informacji przez OKO.press niesie za sobą poważne konsekwencje. Coca Cola nie będzie dłużej współpracować z R4S Consulting.

W ubiegłym tygodniu portal OKO.press ujawnił, że R4S Consulting, agencja należąca do byłego rzecznika PiS w walce z podatkiem cukrowym używała internetowych trolli. Głównie za pośrednictwem Twittera rozsiewana była dezinformacja i krytyka planowanego podatku cukrowego.

Teraz, do całej sprawy odniosła się Coca Cola, która współpracowała z agencją Hofmana. – Nie akceptujemy korzystania z farm trolli czy fałszywych kont, wprowadzających konsumentów w błąd. Nigdy nie zlecilibyśmy ani nie zaakceptowalibyśmy ich używania w ramach naszych działań komunikacyjnych – poinformował koncern.

Nic dziwnego, bo Coca Cola broni w ten sposób dobrego imienia swojej marki. Zostało ono nadszarpnięte przez stworzony przez agencję portal ukrytaslodycz.pl. Możemy znaleźć tam informacje, że „niewystarczające spożycie cukru prowadzi do niebezpiecznego zjawiska, jakim jest hipoglikemia, która wiąże się z osłabieniem i obniżeniem koncentracji”. Co do samej Coca-Coli, portal odnosi się dwukrotnie.

Koniec współpracy z Coca Colą to nie wszystkie problemy agencji. Została ona również zawieszona w prawach członka Stowarzyszenia Agencji Public Relations, której była członkiem-założycielem. Niby wszystko kręciło się wokół cukru, a jednak niesmak pozostał…

Źródło: wyborcza.biz

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Media Tygodnia
Ładowanie