Sprawozdaniu finansowemu Polskiej Fundacji Narodowej przyjrzał się Press.pl. Portal poprosił o opinię na ten temat specjalistów od marketingu.
Polska Fundacja Narodowa opublikowała sprawozdanie finansowe za 2019 rok. Można się z niego dowiedzieć, że m.in. na projekt “Poprawa wizerunku Polski w USA” PFN wydała 2,2 mln zł, na promowanie polskich mebli w Stanach Zjednoczonych PFN wydała 612 tys. zł, a na konkurs skierowany do youtuberów dotyczący scenariuszy na filmy promujące Polskę – ponad 518 tys. zł – informuje Press.pl. To tylko ułamek z wydanych ponad 100 mln zł.
O opinię na temat wydatków portal poprosił ekspertów od marketingu. Marcin Kalkhoff, parter w BrandDoctor mówi, że aktywność PFN to głównie działania nacechowane politycznie, a więc rozmijają się z misją do jakiej PFN została stworzona.
– Zatem wydatki PFN to zmarnowanie pieniędzy publicznych. Idąc dalej – stawia to pod znakiem zapytania sens dalszego istnienia PFN. Nie wspominając już o wymiernej skuteczności ich działań – bo to jest również bardzo dyskusyjne, choć kosztowne – mówi ekspert w rozmowie z Press.pl
Anna Gołębicka, strateg i ekspertka od marketingu zaznacza, że Fundacji praktycznie nic nie udaje się zrobić i wszystkie zmieniają w katastrofę i farsę. ľ Jedyne, co im się naprawdę udaje, to faktury za te porażki – tu mają pasmo sukcesów. Polska Fundacja Narodowa powinna się raczej nazywać “Polska Porażka Narodowa” – podkreśla specjalistka.
Źródło Press.pl
Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.
POLUB NAS NA FACEBOOKU