Telewizja Polsat dopiero po sześciu dniach zdecydowała się umieścić głośny występ Neo-Nówki na swoim kanale YouTube. I nie mogą narzekać, bo skecz “Wigilia 2022” ma już prawie milion odsłon.
Kto by się spodziewał, że jeden z występów na “Koszalińskiej Nocy Kabaretowej” będzie w Polsce tematem numer jeden przez kilka kolejnych dni. A jednak. “Neo-Nówka” śmiechem telewidzów i internautów rozkwasiła nos nadętej władzy albo jak kto woli – strzałem z procy rozbiła okno w pisowskim domku pełnym frazesów, kłamstw i bufonady. Medialny pożar powoli dogasa, ale skecz wciąż cieszy się wielką popularnością.
Polsat wreszcie wrzucił skecz na YouTube
Na oficjalnym kanale kabaretu “Wigilię 2022” obejrzano już 8 milionów razy! A wszystko w ciągu nieco ponad tygodnia od występu Neo-Nówki w Polsacie na żywo. Filmik zgromadził też ponad 12 tysięcy komentarzy. Niesamowity, wręcz nieprawdopodobny wynik.
Co ciekawe, Telewizja Polsat długo zwlekała z umieszczeniem występu Neo-Nówki na swoim kanale YouTube. Sytuacja zmieniła się dopiero po sześciu dniach od występu kabaretu w Koszalinie. W piątek 5 sierpnia stacja należąca do Zygmunta Solorza-Żaka opublikowała występ “u siebie”.
Hej Polsat, czemu tak późno?
– Polsat nie do końca był świadomy, co pokażemy w skeczu. Było dużo improwizacji. Sam fakt, że nagranie jest na naszym YouTubie, a nie pojawiło się na Polsacie – skomentował w rozmowie z “Gazetą Wyborczą” Roman Żurek, jeden z członków Neo-Nówki.
Polsat chyba nie może żałować swojej decyzji. Na kanale YouTube stacji skecz obejrzano już prawie milion razy i jest chętnie komentowany przez użytkowników. “Widziałem już na kanale Neo-Nówki ale szanuję że też wrzuciliście całość” lub “Bardzo się zdziwiłem że telewizja Polsat odważyła się to wrzucić do siebie” to tylko niektóre z komentarzy zaskoczonych internautów.
Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.
POLUB NAS NA FACEBOOKU