Polityka i Społeczeństwo

“Masowe groby” i “ubranka we krwi”. Nowe etykiety w sklepach znanej sieci

Auchan w Krasnodarze

Warszawski aktywista Bartek Kiełbowicz nie ustaje w protestach przeciwko sklepom, które nie wycofały się z Rosji. Tym razem efekt jego działań trafi do klientów sieci Auchan.

Wiele marek i koncernów – niektóre wolniej, inne niemal natychmiast – wycofało się z Rosji, aby nie mieć nic wspólnego z krajem zbrodniarza. Żadnego handlu, żadnego wsparcia, żadnych skojarzeń. A jeżeli jakaś firma się wahała, jej klienci z innych krajów szybko wyrażali swoje zdanie na jej temat.

Są jednak i takie, które schowały głowę w piasek i udają, że nic się nie dzieje. Przykładami mogą być tu Leroy Merlin i Auchan, które wciąż obsługują rosyjski rynek. A przy okazji są dobrze znane polskim klientom.

Swój protest przeciwko sieciom postanowił wyrazić warszawski aktywista, Bartek Kiełbowicz. Mężczyzna przygotował etykiety, które zaczął umieszczać na półkach Auchana. “Auchan wspiera rzeź w Buczy”, “masowe groby”, “ubranka w krwi”, “trup nadziewany kulką” – to niektóre z napisów, jakie czekają na klientów, którzy wciąż korzystają z francuskiego marketu.

Wcześniej Kiełbowicz zorganizował akcję protestacyjną w Leroy Merlin, który również nie wycofał się z Rosji. Aktywista zaprojektował etykiety z napisami “Leroy Merlin wspiera ludobójstwo” i “wspiera rosyjską inwazję na Ukrainę”. Można było również znaleźć takie z bardziej drastycznymi frazami jak “pojemnik na zwłoki” czy “zestaw do zamiatania poczucia winy”.

Święta już za kilka dni. Wybierajmy mądrze miejsca, w których będziemy robić wielkanocne zakupy.

Czytaj również:

Źródło: o2.pl

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Media Tygodnia
Ładowanie