W dniach 25-28 marca 2022 roku firma Research Partner przeprowadziła na panelu Ariadna badanie dotyczące skłonności Polaków do zakupów w międzynarodowych sieciach sklepów, które nie wycofały się z Rosji po rozpoczęciu wojny z Ukrainą.
Aż 65% respondentów deklaruje, że nie będzie kupować produktów w takich sieciach handlowych. „Zdecydowanie tak” odpowiedziało 36% badanych, a kolejne 29% „raczej tak”. Tylko 16% stwierdziło, że dalej będzie robić zakupy w tych sklepach, a 19% ankietowanych nie wyrobiło sobie dotąd zdania na ten temat.
Wyniki badania pokazują, że najbardziej radykalnie do tej kwestii podchodzą respondenci powyżej 55 roku życia – aż 44% z nich nie zamierza dokonywać zakupów we wspomnianych sklepach. Wśród ankietowanych poniżej 34 roku życia wskaźnik ten nie przekracza 30%.
Czytaj również:
- Aktywista zajął willę córki Putina. Teraz zdradził, co znalazł w środku
- Stało się coś niewyobrażalnego. Duda w zaskakujący sposób wypowiedział się na temat Orbana
- Kreml chce zastraszyć kolejny kraj? Rosyjska armia rozpoczęła ćwiczenia na spornym terytorium
Badanie zostało przeprowadzone przez Research Partner na Panelu Badawczym ARIADNA w dniach 25-28.03.2022, na ogólnopolskiej próbie 1056 osób w wieku 18+, dobranej według reprezentacji w populacji Polaków dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.
Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.
POLUB NAS NA FACEBOOKU