Po godzinach

TVP dumnie odtrąbiło kolejny wiekopomny sukces! “Wbrew hejterskim publikacjom”

TVP dostaje wielkie pieniądze

TVP pochwaliło się właśnie rekordową widownią “Szansy na sukces”. Tak dużym zainteresowaniem cieszył się odcinek z udziałem zespołu Boys i Jana Pietrzaka. Przy okazji padły gorzkie słowa o krytykach telewizji.

TVP nie lubi hejterów

TVP opublikowało komunikat, w którym chwali się swoim sukcesem. Tyle że zamiast jedynie podkreślić sukces, zaatakowano “hejterów”.

Wbrew hejterskim publikacjom zawistnych portali, widzowie wybrali ‘Szansę na sukces’. Wyemitowany 2 maja odcinek ‘Szansy na sukces’, którego gośćmi byli członkowie zespołu Boys obejrzało według NAM ponad 1,6 mln widzów, a w piku aż 1,9 mln osób, program uzyskał wtedy najwyższe udziały od początku roku 2021 tj. 15 proc.” – czytamy w komunikacie.

Dalej dodano, że “średnia widownia obu majowych odcinków ‘Szansy na sukces’ to 1,6 mln widzów i jest wyższa od średniej oglądalności, jaką program uzyskał w marcu (1,5 mln widzów) i kwietniu (1,4 mln widzów) tego roku, kiedy prowadzącym był jeszcze Artur Orzech”.

“Wzrost oglądalności majowych odcinków ‘Szansy na sukces’ świadczy o właściwym doborze gości programu, który odpowiada gustom muzycznym i oczekiwaniom Widzów telewizji publicznej. Także zmiana prowadzącego jest korzystna dla wyników i prestiżu programu. W związku z powyższym jakiekolwiek próby hejtu są zupełnie nieuzasadnione” – chwali samo siebie TVP.

Kontrowersje dot. Szansy na sukces

Afera wokół Szansy na sukces rozpoczęła się w marcu i dot. zakończenia współpracy TVP z Arturem Orzechem. Powodem było to, że ten nie pojawił się na nagraniu charytatywnego odcinka “Szansy na sukces”.

Tyle że Orzech w mediach społecznościowych informował potem, że to nie TVP zerwała z nim umowę, a on z telewizją. Ponoć chodziło właśnie o dobór gości do programu. Dodawał, że odszedł z pracy, bowiem Jan Pietrzak i discopolowa grupa Boys “to nie jest jego bajka”.

Nie ważne jednak, kto ma rację. TVP swoim nowym komunikatem pokazała, że brak jej pewnego wyczucia. Zdecydowanie lepiej zabrzmiałby komunikat z informacją o bardzo dobrych wynikach stacji i bez dodawania wątku dot. “hejterów”.

Źródło: NaTemat.pl

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Jacek Walewski

Dziennikarz. Na stałe współpracuje z portalami Crowd Media, Comparic i Bitcoin.pl. Jego artykuły publikują też Polsat News i Interia. W latach 2017 - 2018 asystent społeczny posłanki Mirosławy Nykiel, wiceprzewodniczącej Komisji ds. Gospodarki.

Media Tygodnia
Ładowanie