Polityka i Społeczeństwo

Duda powinien kupić Kurskiemu dobre wino. Tak nachalnej promocji w TVP jeszcze nikt nie miał

Odkryto prawdę o wygranej Andrzeja Dudy w wyborach prezydenckich. Ta zabawna teoria Was zaskoczy
fot. flickr/Sejm RP

Na kilka godzin przed konstytucyjnym terminem, podpisania lub zawetowania przez Andrzeja Dudę ustawy dotującej media publiczne kwotą prawie dwóch miliardów złotych, Jacek Kurski wystąpił w TVP, przekonując głowę państwa, że te pieniądze są potrzebne. Wypowiedział wtedy dość złośliwie słowa – (…)gdyby nie media publiczne, gdyby nie TVP Info, gdyby nie “Wiadomości”, “Panorama”, “Teleexpress”, to wydaje mi się, że bardzo wielu Polaków miałoby problem z dostrzeżeniem aktywności pana prezydenta. 

Patrząc na analizę portalu WirtualneMedia.pl, która dotyczy czasu antenowego, jaki został poświęcony przez TVP Info, TVP1, TVP2 oraz TVP3 poszczególnym komitetom wyborczym, wychodzi na to, że Andrzej Duda będzie musiał przesłać Jackowi Kurskiemu kilka butelek dobrego wina. Z punktu widzenia urzędującego prezydenta dane są rewelacyjne, z punktu widzenia opozycji możemy mówić o skandalu.

Jeżeli ktoś chciał dostać namacalny dowód na skrajne upolitycznienie telewizji z nazwy publicznej, to właśnie go dostaje – W sumie komitet wyborczy kandydata na prezydenta – obecnie urzędującego – Andrzeja Dudy zajął na antenach TVP1, TVP2, TVP3 i TVP Info 1 godzinę, 13 minut i 30 sekund – piszą WirtualneMedia.pl. Dla porównania, komitet wyborczy Małgorzaty Kidawy-Błońskiej na wymienionych kanałach gościł przez 29 minut i 93 sekundy.

Zsumowaliśmy także czas antenowy reszty komitetów wyborczych, aby czytelnicy mieli pełny obraz tego, jaką tubą propagandową jest publiczny nadawca: KW Kosiniaka-Kamysza – 14 minut i 42 sekundy, KW Roberta Biedronia – 44 sekundy, KW Szymona Hołowni – 5 minut bez 3 sekund, KW Krzysztofa Bosaka – 18 minut i 67 sekund, w tym ponad 17 minut w TVP3, ale nie wiadomo z jakiego powodu na jednej antenie był taki skok, bo na trzech pozostałych KW Bosaka nie przekracza 1 minuty i 6 sekund.

Strach pomyśleć jakie wyniki będą za marzec, gdy praktycznie wszyscy kandydaci nie prowadzą kampanii oprócz Andrzeja Dudy. Te wyniki to jest lustrzane odbicie dla dwóch miliardów złotych wpompowanych w media publiczne i można zapomnieć o jakiejkolwiek wyrównanej walce w wyścigu prezydenckim, nawet wtedy, gdy majowe wybory zostaną przeniesione na inny termin.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Bartosz Wiciński

Najstarsi górale nie pamiętają od kiedy zaprząta sobie głowę polityką. Kronikarze podają datę pokrywającą się z aferą Rywina, ale wciąż trwa o to spór. Od dziecka lubił zapach porannych gazet w domu i tak mu zostało do dzisiaj. Interesuje się geografią i nie smakują mu karpie.

Media Tygodnia
Ładowanie