Polityka i Społeczeństwo

Na Facebooku ruszyła nowa akcja. Ofensywa billboardowa PiS obróciła się przeciwko partii

Na Facebooku ruszyła nowa akcja. Ofensywa billboardowa PiS obróciła się przeciwko partii

Wojna propagandowa w kampanii wyborczej do samorządu powoli wchodzi w decydującą fazę. Pierwsze mocne uderzenie należało do Koalicji Obywatelskiej uformowanej przez Platformę i Nowoczesną, która za pomocą ogólnopolskiej akcji billboardowej postanowiła przypomnieć Polakom prawdziwą naturę rządów Prawa i Sprawiedliwości. Przekaz był prosty – PiS doi budżet na gigantyczne kwoty, obsadzając spółki Skarbu Państwa biernymi, ale wiernymi Misiewiczami, promuje nepotyzm i niekompetencję.

Kampania pod wymowną nazwą “PiS wziął miliony” zakłada pojawienie się w całej Polsce blisko 2 tysięcy billboardów z wizerunkiem Jarosława Kaczyńskiego wykrzywionego w grymasie wściekłości (pochodzące z sejmowej wypowiedzi “bez żadnego trybu” o kanaliach i mordercach jego brata) oraz informacji o tym, gdzie Prawo i Sprawiedliwość nie wywiązało się z podstawowych obowiązków względem społeczeństwa. “PiS wziął miliony, a tanich mieszkań nie ma, a wszystko drożeje, chce być bezkarny, a ludzi nie stać na leki, a prąd drogi jak nigdy”.

Akcja musiała zaleźć mocno za skórę kluczowym politykom dobrej zmiany, gdyż zaczęli się oni nerwowo tłumaczyć. W odpowiedzi Prawo i Sprawiedliwość postanowiło wyjść ze swoją akcją outdoorową, mającą być zgrabną kontrą do “oszczerczych” przekazów opozycji.

Spin akcji dobrej zmiany jest prosty. PiS nie zabrał pieniędzy Polakom, ale odebrał je złodziejom i oddał dzieciom. Nawiązanie do programu rodzina 500+ jest w tym przypadku oczywiste, zaś złodziejami zapewne są Platforma, PSL, Unia Europejska, Niemcy, Rosja, Weganie, Cykliści, Żydzi lub Masoni. Sęk w tym, że Prawo i Sprawiedliwość przez przypadek  obraziło miliony Polaków, z których podatków ufundowane zostały takie programy jak rodzina 500+, czy wyprawka dla dzieci. Ale to już temat na zupełnie osobne rozważania.

W ramach kontrataku w sieci, jak grzyby po deszczu, zaczęły wyrastać przeróbki PiS-owskich billboardów przedstawiające Bartłomieja Misiewicza, Edmunda Jannigera (drugiego młodego asystenta Antoniego Macierewicza), czy synów, córek, zięciów lub synowych kluczowych polityków dobrej zmiany, którzy uwłaszczyli się na majątku państwowym.

Na Facebooku powstała nawet specjalna strona, pod wymowną nazwą Złote Dzieci PiS. Na tym profilu co chwila ujawniane są nowe fakty z zakresu dojenia przez dobrą zmianę państwowego cyca i przesuwania pieniędzy do kieszeni rodzin działaczy Zjednoczonej Prawicy.

 

https://www.facebook.com/ZloteDzieciPiS/

Jak widać na załączonym obrazku, billboardowa akcja rządzących coraz bardziej obraca się przeciwko nim. Atakować jest łatwo, ale już odpierać ataki w sposób przemyślany i zorganizowany jest znacznie trudniej. Wygląda zatem na to, że tym razem ciemny lud tego nie kupił…

źródło: Facebook

fot. flickr/Sejm RP

 POLUB NAS NA FACEBOOKU

[wpdevart_like_box profile_id=”539688926228188″ connections=”show” width=”600″ height=”250″ header=”big” cover_photo=”show” locale=”pl_PL”]

Czytasz nas? Podobają Ci się zamieszczane przez nas treści?
Wesprzyj nas swoją wpłatą.
Wpłacając pomagasz budować Crowd Media – wolne media, które patrzą władzy na ręce.

WPŁAĆ

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Facebook Comments

blok 1

Redakcja portalu CrowdMedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułów nadesłanych przez użytkowników.
Media Tygodnia
Ładowanie